Biwak na "Głodówce"Złota Ósemka znów Nagrodzona :D

Słoneczko nas nagrodziło swą obecnością przez cały biwak :)

Godzina 15:45 wszyscy harcerze i kadeci „Złotej Ósemki” wyjeżdżający na biwak stawiają się na apelu :D

Jak zwykle zgodnie z wszystkimi prawami i zasadami apel, na którym odczytano regulamin i przekazano kilka ciepłych słów :D

Dojechał autokar na czas i o 16:00 już w drogę :) Około 21:00 byliśmy już na miejscu. Przywitał nas serdecznie zarządzający schroniskiem druh harcmistrz:) Potem kolacja , pożegnanie dnia i capszczyk .

Nazajutrz oboźny biwaku druh Darek, obudził wszystkich o 7:00 :) Apel w pełni i wręczenie barw próbnych druhnie Agnieszce Malince. Co dla nas również baaaardzo ważne informujemy wszystkich was iż druh Damian Pękała pozytywnie zakończył próbę i awansował na stopień MŁODZIKA :)GRATULUJEMYYYY :)

No i wreszcie czas na wędrówkę:) Wyruszyliśmy w zastępach dziesięcioosobowych w podróż na Gęsią Szyję :) Po drodze oczywiście odwiedziliśmy kaplicę Matki Boskiej Jaworzyńskiej :) Nawet był czas by się pomodlić .

I dalej w górę… wspinaczka spacerowa schodami :) Nawet za bardzo się nie zmęczyliśmy . Widok Tatr z tego miejsca jest wprost magiczny.

Zejście było wręcz bajką . Całość wędrówki po górach to 17 km w sześć godzin. Po powrocie do schroniska pyszna obiadokolacja i czas się przygotować do ogniska, a było nie lada obrzędowe . Pierwsza część poświęcona naszemu bohaterowi Zawiszy Czarnemu. Druga zaś to zabawy i konkursy. Trzecia i dla nas w tym dniu najważniejsza to uczczenie pamięci powstańcom Warszawskim , ponieważ właśnie w tym dniu przypadała rocznica zakończenia działań powstańczych. 63 dni chwały.

Po ognisku znów capszczyk :) Wszyscy po tak intensywnym dniu zaraz zasnęli . Rano niespodzianka. Pobudka o 6:30 i gra na terenie schroniska przygotowana przez druha Darka. Trzeba było się wykazać ogólną wiedza harcerską i sprytem :) Niestety biwak tak szybko przeminął. Ale wiecie co :) Nie trzeba się martwić :) Wracamy tu na ZIMOWISKO . Już termin zaklepany, cały drewniak pozajmowany :) Wracamy na białe szaleństwo na HAZ :D